Thursday, December 6, 2012

Baju lace yg cantik

Assalamualaikum,

Lame plak tak update. Bukan menyepi dr menjahit sebaliknye tak berenti dr menjahit. Alhamdulillah, walau pun aku selalu rase yg hasil kerja aku selalu tak cukup bagus, selalu rase hasil kerja orang lain banyak yg lagi hebat, tapi selalu juga ade orang yg berkenan dengan jahitan
aku. Walaupun aku menjahit slow, cam lambat nye tak siap2 nih, tapi cstomer tak putus juga menghantar baju. Alhamdulillah. I guess rezeki masing2 kan. Macam tu juga selera. Terima kasih sangat pada customer2 prettymanik sebab percaya pada saya.✌

Baju lace kali ni cantik sgt aku rasa. Not only the lace is nice, lining kat dlm tu pon cantik. Aku tak tau lining tu kain ape sebab aku bukan tukang jahit, hehe, aku jahit manik saje, tapi kain tu mmg cantik, warna ala2 2 tone 3D and tebal. So senang la nak memanik. Kalau kain lembut lembik longlai cam chiffon tu memang mencabar nak jahit. Hehe.. But that does not mean i dont accept chiffon ye. Your baju are always welcome.

Okay back to the lace, its for a wedding. Baju lace grey tu baju ibu pengantin and the pink one plak baju pengapit. Had fun memanik baju ni, and alhamdulillah cutomer pun suka.









1 comment:

Farina Jamaludin said...

as salam,nak tanya,akak charge brape ae untuk jahit lace nie?..akak charge ikot panjang lace yg dijahit ker or jenis kain?..tq ^^